Guana Batz – The Cave 7" [1984, Big Beat, NS 96]
A The Cave (Written-By –
Turner, White, Hancox, Osborne)
B Werewolf Blues (Written-By
– Turner, White, Hancox, Osborne)
Rosnąca
popularność grupy od razu odbiła się na sprzedawalności – singiel spędził 9
tygodni na Indie Charts, docierając do 6 miejsca. Brzmienie nie różniło się
specjalnie od tego z debiutanckiej produkcji, oczywiście zostało co nieco
rozwinięte, kawałki bardziej urozmaicone przez solówki, ale generalnie został
zachowany styl motorycznego, oldskulowego sajko. Była to ostatnia produkcja
Guana Batz popełniona z Whitem – przyczyną odejścia była sugestia, żeby
przerzucił się na kontrabas, co według jego słów, nie do końca mu pasowało,
głównie ze względu na wyższe koszty samego instrumentu oraz strun w porównaniu
do basu elektrycznego. Na jego miejsce został zwerbowany Sam Sardi, który
pozostawał wolny po rozpadzie The Ricochets.
Fireball XL5 – The
Man With No Name 7"
[Northwood, NW-XL5-2]
A The Man With No Name (Written-By – Kelf, Thorne)
B Prison Walls (Don't Tell No News) (Written-By – Kelf, Thorne)
Drugi
singiel kapeli, a jedyny, który trafił na Indie Charts – w sumie był na nich 3
tygodnie, dochodząc do 49 miejsca. Dwa numery zrealizowane podczas sesji
nagraniowej jaka miała miejsce pod okiem Boza Boorera w lipcu 1984 roku. Klimat
bardzo podobny do wcześniejszych nagrań, czyli psycho rockabilly z taką
specyficzną, melancholijną nutą.
VA – Reel Numer 3 casette [1984, Backs]
10.Don’t Go
22.Go Go Go
Oprócz singla Fireballsi w 1984 roku zaakcentowali też swoją
obecność dwoma numerami na składance Reel Numer 3 wydanej w formie kasety.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz